Kebabgryta med ris

  • Hur smakade maten? Det som är bra med att man får maten ofta är att man vet vad man gillar/inte gillar. Kebabgrytan vet jag inte är god, eftersom jag har ätit den ett par gånger (se här), så idag valde jag att inte ta av den. Jag åt såsen som var till och riset. Riset var överkokt och lite mjukt/vattnigt/löst och inte så jätte gott, och såsen smakade som hamburgerdressingen (den fick vi för 10 dagar sedan, så jag hoppas verkligen att det inte var den), men det var ätbart. 
  • Betyg 1-10:  Betyget bli 3/10, för riset och såsen. 
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Dagens sallad var ok. Ärtor = gott , pizza-sallad = den här var faktiskt inte så god , grönsallad = okej att äta. Betyget bli 6/10. 
  • En annan röst om maten: [Fredag, om någon kommenterar/pratar med mig...]
  • Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0