Kebabgryta med bulgur och pfefferoni

  • Hur smakade maten? För det första, det var INTE bulgur. Falsk marknadsföring som de inte kan leva upp till, utan de hade bara blandat överkokt ris med överkokt matvete, och det är, sist jag kollade, inte bulgur. Kebabgrytan var bra kryddad, men jag tycket inte att den smakade gott, och köttet smakde konstigt och "fel", bättre kan jag inte beskriva det. 
  • Betyg 1-10: Betyget blir 2/10
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Salladsbuffén var i princip slut när jag kom och skulle äta, men jag såg att det fanns broccoli, föutom pizza-salladen och solrosfröna som jag åt. Pizza-salladen var god med solrosfrön till. Därför får salladsbuffén betyget 7/10. 
  • En annan röst om maten: "Jo jag tyckte att grytan smakade helt okej, men den såg inte så god ut.. Och matvetet smakade inte så mycket.. Men det typ kliade i halsen när man åt det.. Salladen var lika "fattig" som vanligt.. Rätt tråkig helt enkelt..." (Livia, 9an)
  • Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0