Ost- och skinksallad med mjukt bröd och dressing

  • Hur smakade maten? Pasta-sallad är väl okej att äta, men inte så kul skolmat... Man tänker sig att det ska vara mättande liksom, men det här är okej. Såsen var god till, men jag tycker mest (bara) om pastan i pasta-sallader. Osten - jag fick tre små kuber på ca en cm, ungefär. Brödet var jättegott (!) men min kompis sa, och jag håller med, att det mest smakade socker, nästan som en bulle. Men gott var det. 
  • Betyg 1-10: Betyget bli 7/10.
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Salladen var typ god. Vi fick oliver idag också, och de var goda. Pizza-salladen börjar man tröttna på nu, men den funkar att äta. Betyget bli 7/10 även här. 
  • En annan röst om maten: [fredagar...]
  • Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0