Korvsoppa med pastafjärilar/Pannkakor med äppelkompott

  • Hur smakade maten? Dagens mat var två olika saker, som också smakade olika. Pannkakorna var väldigt goda, äppelkompotten till var okej, men vi hade socker över från lovet (när vi gjorde lemonad) så det kunde man ha till. Korvsoppan var inte alls god, och jag åt inte upp min ens, och jag såg inte många andra som gjorde det heller, den var helt enkelt konsig i smaken, sånt som ingen gillar. 
  • Betyg 1-10: Pannkakorna var en solklar 10:a, som alltid, men korvsoppar får en 1:a. 
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Dagens salladsbuffé innehöll: Pizza-sallad, bönor i vinegrett och säkert något mer som jag inte minns... Pizza-salladen var ok, och bönorna också. betyget blir därför 7/10. 
  • Bild på maten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0