Fredagens: Kycklingklubba med ajvar tzatziki och ris

  • Hur smakade maten? Jag tyckte att den här maten var god, även om det kanske inte var det godaste jag ätit, men det var i alla fall ätbart. Såsen var lite kostig, men den var okej. 
  • Betyg 1-10: Betyget bli 8/10. 
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Salladen var inte jättegod, med den vanliga salladen som var ganska sunkig, och pizza-salladen som var full med ananas... Pastasalladen var god, däremot. Betyget blir därför 5/10. 
  • En annan röst om maten: Eftersom att det är sista dagen på det här projektet är det några mycket speciella personer som har fårr svara på frågan, "Vad tycket du om dagens skolmat?", nämligen lärarna.
"Dagens mat var klart godkänd. Såsen hade en lite speciell smak som jag inte riktigt kunde bestämma, men allt gick ner." - Åsa, Svenska och Franska
 
"Idag var maten bra, kyckling, ris och sås är aldrig fel. Salladsbordet blir lite enformigt dock. " - Jacob, NO och Teknik
 
"Jag hade hoppats på att det skulle vara mer kött på kycklingbenet... är inget fan av ben. Annars gott med ris och sås!" - Maria, Engelska
 
"God kyckling med spännande sås, i positiv bemärkelse. Gott." - Rebecka, Matte
  •           Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0