Thaikycklinggryta med ris

  • Hur smakade maten? Jag älskar kyckling, så jag tycker det mesta med kyckling är gott. Det här var okej, men den var lite konstig i konsistensen, och hade en lite skum färg. Det var också vattenkastanjer i, vilket jag också gillar, plus att det serverades med ris. Riset i skolan är inte lika gott som hemma, men det är ändå väldigt gott för att vara skolmat. Maten var inte stark, och smakade inte så mycket, och det var lite synd. 
  • Betyg 1-10: Thaikycklinggrytan får 8/10 av mig, på grund av konsistensen och lite smaken. 
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10  Salladsbuffén idag bestod idag av: tjocka skivor morötter (igen), pizza-sallad (igen), kidneybönor i vinegrett (igen), broccoli och typ inlagda champinioner. Morötterna är fortfarande för tjocka för att vara goda, pizza-sallad börjar man tröttna på, broccolin var vattning, champinionerna smakade jag inte på (jag är inte så förtjust i svamp på det viset), men kidneybönorna var goda idag igen. Därför blir betyget på salladsbuffén idag 7/10. 
  • Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0