Elevens val - Krämig fisksoppa med hemlagat bröd

  • Hur smakade maten? Till en början var soppan god, men efter ett tag kände jag någon konstig eftersmak. Den var inte jättekrämig, men ändå okej. Sen hittade jag ett fiskben (Jag vet att det är himla svårt att få bort precis alla fiskben) så då blev det liksom inte så gott. Men brödet var väldigt gott!
  • Betyg 1-10: Fisksoppan får av mig 7/10 i betyg. 
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Till dagens salladsbuffé tillhörde: Kikärter i vinegrett, pizza-sallad (något säger mig att de som lagar maten gillar pizza-sallad), tjocka skivor morötter, och en blandad sallad på majs och någon form av salladskål. Kikärterna var som vanligt bland det godare, pizza-salladen hade en annorlunda smak, som inte var så god, tyvärr. Morötterna och den blandade salladen prövade jag inte (jag gillar inte majs och har ingen lust att äta morötter igen...).
  • Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0