Taco kryddad köttfärsröra med röda kidneybönor, pitabröd och ris

  • Hur smakade maten?  Dagens mat var ganska god tyckte jag, men det behövde lite kryddning (jag och mina vänner valde Swet Chilli sås från kylen till. Det som var dåligt med maten var nog att den var lite slimig, och eftersom den inte smakade så mycket drar det ner på betyget. Pitabrödet var gott också. 
  • Betyg 1-10: 7/10 för dagens mat. 
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Dagens salladsbuffé innehöll: broccoli, pizza-sallad, en bulgurblandning och rivna morötter. Pizza-salladen var okej, broccolin behövde lite salt men var annars ok och bulgurblandningen var okej, inget speciellt. Betyget blir 6/10.
  • En annan röst om maten: "Jag tyckte att med chillisåsen [reds. anmärkning, Sweet Chilli sås som vi har i kylen] var det gott, riset var ok, lite hårt och såsen hade liksom en äcklig konsistens som var lite svår att komma över (kan bara vara jag dock) men smaken var väl bra. Ätbart, definitivt om man är hungrig. Troligtvis bättre än andra skolors mat." (Isabella, 9an) [NYTT!!!]
  • Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0