Potatisbullar med keso och lingonsylt

  • Hur smakade maten? Potatisbullar är väl gott, men kanske inte maten som man blir mätt på. Keson var sedan länge slut när min klass skulle äta, så där var det inget, för annars brukar keso mätta ganska bra. Potatisbullarna var lite lösa, som de alltid är, men annars var det okej. 
  • Betyg 1-10: För potatisbullarna blir det 8/10 poäng. 
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Salladsbuffén innehöll: rivna morötter, vitkål och gröna ärtor blandat med majs. Jag tycket inte så mycket om majs, och skolans morötter är inte mina favoriter, så det jag åt var vitkålen. Den var ganska sur, och smakade lite vitlök-igt, men var annars okej att äta. Betyget blir 5/10.
  • En annan röst om maten: "Jag tyckte att maten var god. Potatisbullarna både såg goda ut och smakade gott. Salladsbuffén kan dock förbättras mer. Grönsakerna såg allmänt sega och torra ut, vilket verkligen inte var gott alls." (Rebecca, 9an)
  • Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0