Panerad laxfilé med örtagårdsdressing och kokt potatis

  • Hur smakade maten? Dagens mat var okej, men inte mer. Fiskpinnarna badade i fett (som allting alltid gör) men var krispiga och goda tyckte jag. Potatisen är inte alls god, men den blev ätbar med hjälp av citron och örtsalt. Såsen räckte inte till oss först, men sedan kom den, och den var väldigt vinäger-ig, och lite sur att äta till. 
  • Betyg 1-10: Betyget blir 6/10.
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Salladsbuffén innehöll pizza-sallad och tjocka skivor morötter. Pizza-salladen var okej, som vanligt, och betyget blir 3/10, för brist på kreativitet och variation. 
  • En annan röst om maten: "Maten var inget speciellt. Jag tycker fiskpanetterna var okej men att de var lax i dom kände jag faktiskt inte på smaken. Potatisen åt jag inte så jag vet inte hur den var(de va slut när jag skulle ta). Men potatis är ju alltid potatis. Morotsskivorna var torra men pizzasalladen var faktiskt god. Såsen till fisken var också riktigt god." (Emma, 9an)
  • Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0