Mild krämig kycklinggryta med ris

  • Hur smakade maten? Dagens mat smakade okej, men det hade verkligen en dålig konsistens, som slime ungefär. Det var inte särskilt lockande, och en av mina kycklingbitar hade något udda vitt på sig, så den biten åt inte jag. Men såsen smakade gott, och var helt klart mild, men det var något med smaken ändå som gjorde att det blev ganska gott. 
  • Betyg 1-10: Betyget blir 6/10
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Salladsbuffén innehöll: pizza-sallad, grönsallad och svarta oliver. Jag tycket att dagens sallad var god, ett minus var att oliverna var nästan slut när jag skulle äta, så jag fick bara ett par stycken... Betyget blir därför 9/10.
  • En annan röst om maten: [Det var halvdag, och det här blev jättesent på grund av annat som var tvunget att göras, så tyvär inget för dagens mat heller...]
  • Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0