Fiskfilé med dragonsås och kokt potatis

  • Hur smakade maten? Dagens mat var väl okej. Inte bra, men okej. Fisken är det som jag minns som en utav de äldsta maträtterna som vi fått i skolan, redan sedan 6:års/förskoleklassen har vi fått dragonfisk med kokt potatis. Såsen tycker jag inte smakar något, och fisken smakar inte heller så mycket, och potatisen smakar något konstigt som det inte riktigt går att sätta fingret på. 
  • Betyg 1-10: Betyget för dagens mat blir 3/10
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Dagens salladsbuffé innehöll: skivad gurka, rivna morötter, vitkål (?) och en en konstig gul sås. Dagens salladsbuffé var tråkig - det smakade inget. Och det ända som var nytt var såsen, och den vet jag inte vad den var till... Betyget blir 3/10. 
  • En annan röst om maten: "Fisk-såsen och fisken var god, det var bara lite tråkigt att vi fick potatis eftersom vi alltid får det till fisk, jag tror att det hade passat bra med ris istället. Vi hade kunnat får lite fler fisk filéer också." (Ellen, 6:an) [NYTT!!!]
  • Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0