Chorizo- och paprikagryta med tomat, kokt potatis

  • Hur smakade maten? Den här maten hamnar helt klart i botten-skiktet av all mat på skolan. Köttet var så torrt att det blev poröst, och potatisen var inte god (som alltid). Såsen hade en skum eftersmak, som int eriktigt gick bort. 
  • Betyg 1-10: 1/10!
  • Hur smakade salladsbuffén? + betyg 1-10 Dagens salladsbuffé innehöll: rivna morötter, grönsallad, pizza-sallad och en konstig vit sås (som jag inte smakade på). Grönsallad/pizza-sallad är fortfarande en god kombination. Betyget blir 6/10 igen. 
  • En annan röst om maten: "Jag åt inte så mycket, jag åt mest sallad idag. Jag tyckte knappt det såg åtbart ut... Vissa kallar det att äta med ögonen, andra kallar det sunt förnuft." (Alexandra, 9an)
  • Bild på maten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0